Sunday, November 4, 2012

The 1st one in the gang! ^_^.

Assalammualaikum warahamtullahi wabarakatuh..

Hari nie 4 November 2012, ada orang tu nak kahwin..huhu. Jodoh itu rahsia ALLAH, dah sampai masanya..Dia akan permudahkan urusan kita.

Haa..dalam 7 org antara kami, She is the 1st one who get married!! Tahniah A'dah @ Siti Nor Aidah Mat Sehat..cet! dia potong line..hee. Nie pengantinnya..she is beautiful.. (dia memang cantik pun)..^_^.

cantik kan dia? ;)

saya nie tumpang gembiralah as one of her Bff ..hehe.Seriusly happy, nak tgk camner saya happy?
nampak kan keterujaan saya tu? what to do..niela saya..hee.

Alhamdulillah majlis dia berjalan lancar, time nie nikah je..wedding reception will be on 22 & 23 of February 2013. So,this day hanya kami iaitu kengkawan baik dia je hadir..nanti kenduri besar..In Shaa ALLAH dia jemput yg lain, and kami pun haruslah ado memeriahkan majlis nie..hehe.

Sempena hari pernikahan mak cik sorang nie, kami ada lah plan suprise sikit utk dia dan en.suaminya..huhu. Konon nak buat outdoor tp cuaca kurang baik jadi half outdoor je..hehe

Maloo...ha..buat ape tu..hee

Pls take note on our status! ;)


Puas dah bergambar,cukup2 lah saya..penuh gambar saya je..haha..mereka macam biasa..redha..^_^. So, who will be the next?

Kita tunggu turn seterusnya..In Shaa ALLAH..~

Kita tunggu antara diatas, lepas nie siapa..jeng2..^_^.

No comments:

Post a Comment