Monday, May 14, 2012

~ ~ Perjalanan Bermula ~ ~

Assalammualaikum...wbt


In the name of Allah , Most Gracious and Most Merciful 


   
    Alhamdulillah, hari nie 15 Mei 2012..Setelah 62 hari  melalui perjalanan indah ini, baru hari nie rase nak mencoretkan sesuatu sebagai kenangan perMULAan perjuangan ini..InsyaAllah.Saya sendiri tak pernah sangka akan ke tahap ini kerana saya datang dari keluarga yg biasa2 sahaja,jadi dulu2nya ingat belajar sampai degree je dah habis..rupanya tidak begitu,ada lagi atas2 nye ^_^..Alhamdulillah di atas rezeki dan peluang yg diberikan utk sambung Master dan insyaAllah, bakal menjadi tenaga pengajar..Aamiin.. Semua nie bagi saya adalah apa yang Allah sudah berikan dan kurniakan dalam hidup saya,dan Dia meletakkan saya ke tahap ini berdasarkan kemampuan saya dan Dia mahu saya lalui semua..insyaAllah.Terima Kasih ALLAH, Alhamdulillah..
   


  Dalam kehidupan setiap dari kita,Allah dah menetapkan sesuatu dugaan dan kemanisannya mengikut kemampuan kita semua.Jadi,kita wajib berSYUKUR atas ape jua yg ALLAH berikan..bersangka baik pada ALLAH dan percayalah setiap dari aturanNya ada hikmah yg tersendiri kerana Dia Maha Mengetahui..Bila mana saya diberi peluang utk melalui perjalanan ini, saya bertambah berTUAH kerana dikelilingi sahabat2 yg cukup manis dan baik..Subhanallah, indah aturan ALLAH..


Time Konsert Opick - Zehan, Nisa, Fizah N me.. ^_^
Nurun, Zehan,Nisa N Me - Masjid Putrajaya
Ikea! 
Cendol time - Kak lili,fizah, nurul N Aein

Masjid Negeri - Zehan & Nisa! 
Nurul's Birthday! 
Pilot Study - Aein's study
Ngantuk @ IPSIS with Fizah!
Pose! { Aina, Nisa, Aein & Fizah }

Mereka menemani saya dalam perjalanan ini, saya berdoa kami semua akan sama2 berjaya dengan azam dan impian masing2..insyaALLAH, banyak lagi kami kena belajar..tapi inilah permulaan perjalanan saya..to be continue..~

No comments:

Post a Comment